A 2005/1 szám tartalma
Turizmus
* Új távlatok az ifjúsági és diákutaztatás területén
* Egészségturizmus Ausztriában
* Az európai üzleti utazási piac
* Párizs külvárosa megnyílik a turizmus előtt
Utaztatás
* Törpék és óriások
* Az internet hatása az utazási irodákra
Marketing
* Üdülőhelyre települt fürdőhelyek marketingje
* A falusi turizmus marketingje Pénzügy
* Az USA szálláshely-ipari vállalkozásainak befektetési lehetőségei és hosszú távú adósságállományával kapcsolatos döntése
Humán erőforrás
* Francia és brit menedzserek kultúraközi összehasonlítása, avagy a felsőoktatás hatása a menedzsment munkastílusára
* Trendek és vitapontok az idegenforgalmi és vendéglátóipari felsőoktatásban : a jövő látomása
Minőségbiztosítás
* Vajon hűségesek-e az ön elégedett ügyfelei?
2005/2 szám tartalma
Turizmus
* Munkaerő-piaci dilemmák az idegenforgalomban – Ausztria példája nyomán
Szálláshely – vendéglátás
* Előrejelzés a szállodai bevétel-menedzsment területén
* Számítástechnika alkalmazása a szálláshely-szektorban
* A kis- és középvállalkozások, és a növekedés. Esettanulmány Dél-Tirol példáján
Területfejlesztés – fenntartható fejlődés
* Idegenforgalmi desztinációk versenyképességének összehasonlítása kvantitatív megközelítéssel
Marketing
* A turisták jellemzői és az idegenforgalmi desztinációkról kialakított kép – kvantitatív megközelítéssel
* Vendégalapú éttermi márka-értékbecslés
Humán erőforrás
* Vállalati hatékonyság előmozdítása és a tudásmenedzsment
* Munkaerőbeosztás-készítési időközök a szálláshely-szektorban
Minőségbiztosítás
* A szállodai szolgáltatások minőségének integrált vizsgálata
A 2005/3 szám tartalma
Turizmus
* Az agroturisztikai vállalkozók motivációi
* Káosz, krízis és katasztrófa, avagy stratégiai váláságmenedzselés az idegenforgalomban
* Az európai gasztroturizmus áttekintése, 2004
Szálláshely
* A szálláshelyipari stratégiai menedzsmenttel foglalkozó 2002-2003-as szakirodalom áttekintése
* Hozammenedzselési módszerek megvalósítása szolgáltatóipari vállalkozásoknál – egy jelentős szállodalánc empirikus vizsgálatának eredményei
Közlekedés
* Az utasok véleménye a légiforgalmi szövetségek előnyeiről és teljesítményéről
* Turistamotivációk és visszatérő látogatás Hong Kongban
Humán erőforrás
* Az egyéni erőfeszítés érvényre juttatása a csoportos tanulás során
Minőségbiztosítás
* A bizalom, mint a fogyasztó és a szolgáltatók közötti kapcsolatok kulcseleme
A 2005/4 szám tartalma
Turizmus
* A KKV-k jövője az idegenforgalomban
* Kritikai észrevételek a mega-rendezvények gazdasági hatáselemzéséhez
* A koreai borpiac
* Innováció és turizmus
Vendéglátás
* Éttermi jövedelemmenedzselési módszerek bevezetése
Szálláshely
* Szállodák termelékenysége – a szobaértékesítési részlegek tevékenységének elemzése DEA-módszerrel
* Szállodaláncok vagy egyéni szállodák
Marketing
* Kockázattudatosság és krízistervezés a fogadóterületen
Területfejlesztés – fenntartható fejlődés
* A szolgáltatóipar szerepe a régiók gazdaságában és a régió önazonosságának meghatározásában
Humán erőforrás
* Vállalkozói alap- és továbbképzés a turizmusban