A 2006/1 szám tartalma
Turizmus
* Kulturális örökség, helyi közösségek és gazdasági fejlődés
* Az idegenforgalom társadalmi hatásai Bath-ban (Egyesült Királyság)
* Az ökoturizmus erkölcsi fölénye. Kritikai elemzés
Szálláshely
* Nagyvárosi szállodák iránti kereslet
* Az ár, mint a szállodaválasztást befolyásoló tényező feltételezett jelentősége
Marketing
* A szállodaipar szövegbányászata
* Új termék piacra dobásának és a cégteljesítmény meghatározó elemeinek felismerése a kis szolgáltató cégeknél
* Kultúrturizmus Közép- és Kelet-Európában a “hivatásos imázsformálók” szemszögéből
Környezetvédelem – Területfejlesztés
* Az éghajlatváltozás lehetséges hatásai a francia turizmusra
* Természeti értékeken alapuló turizmus a Humberhead síkságokon
Oktatás
* Turizmus-tanulmányok Németországban : az internacionalizálódás hatásai a tanulmányokra és az oktatásra
A 2006/2 szám tartalma
Turizmus
* Berlin idegenforgalma a kereslet és a kínálat tükrében
* Graz – 2003 kulturális fővárosa
* Baráti és rokonlátogatások. Valóban marginális piac?
Pénzügy
* A környezeti kockázat, mint konstruktum tesztelése és kidolgozása a vendéglátóipari stratégiai kutatás területén
Szálláshely
* A márkatőke és a cégteljesítmény kapcsolata luxusszállók és étteremláncok esetében
Marketing
* A turizmus és az új fogyasztási kultúra: irányzatok, helyszínek, értékmérők
Környezetvédelem – Területfejlesztés
* Nagy kiterjedésű védett területek és a látogatói információkezelés Németországban
* A tengerparti turizmus jövője
* A szolgáltatások szerepe a regionális és városi fejlődésben: a korábbi nézetek újraértékelése
Minőségbiztosítás
* Vendégkapcsolatok a városi turizmusban
A 2006/3 szám tartalma
Turizmus
* Egy egészségügyi válsághelyzet kezelése: a szingapúri SARS-járvány
* Sport és turizmus
* A helyi közösség turizmus-attitűdje
Szálláshely
* A tájékoztatás szerepe a változó szállodai árképzésben
Marketing
* Az ügyfélkapcsolat-menedzsment integrálása a szállodai ügymenetbe
* A Corporate Brand Management lehetőségei és korlátai túraszervező vállalkozásoknál
Területfejlesztés
* Szolgáltatások regionális helyzete a közép- és kelet-európai országokban
* Szolgáltatások és regionális fejlődés
Minőségbiztosítás
* A funkcionális és relációs szolgáltatásminőség színvonalának túlértékelése a szolgáltatóiparban dolgozó alkalmazottak által
A 2006/4 szám tartalma
Turizmus
* A török idegenforgalom profilja
* A terrorizmus regionális hatásai a turizmusra – három földközi-tengeri ország példáján
* Belváros-menedzsment egy német nagyvárosban – Lübeck példája
Vendéglátás
* A csillagok mögött. A Michelin-besorolással rendelkező európai éttermek rövid tipológiája
* Mikor javítja a franchising egy étterem teljesítményét?
Szálláshely
* Stratégiai szállodafejlesztés és -pozícionálás avagy a jövedelmet meghatározó tényezők hatása a nyereségességre
* A márka-hovatartozás által a szállodák piaci értékére gyakorolt hatás
* Technikai és allokációs hatékonyság egy kisméretű házakból álló szállodaláncban
Marketing
* Múzeumi menedzsment